Tuesday, February 9, 2010

Aku Hari Ini ~~ Selasa 9/2/2010

arini terbangun lewat la plak.. dan2 tylo pon bgn lmbt gak.. g fac lmbt same2 r jwbnye. seb baik prof hawa lom msk lg. haha. so, cam bese r kalo da dlm klas IDP tu, mst pnoh makanan kt meja consultant kitorg. si zura buat nasik grg belacan plak arini.. melekat bau belacan kat dinding klas tu.. consultant2 lain pon dtg mengepau nasik peciterr... huhu.



belah pagi orait r rajin gak aku wat design + btulkan paperwork dak ni nk wat mpg... pas rest msk blah ptg tu da stat lemau plak.. aduiyai.. seb bek talk kensel, bleh r blk rest.. tu cite belah siang. blah mlm pas abeh halaqah, si din plak dtg bilik bwk brita sedih yg aku mmg xnak dgar sbnarnye..







"aji, aku kene balik kulai r. maybe pasni aku jadik guru sandaran kat sane. dari makan pakai aku yg x terurus kat cni kan. kat sane dpt la duit cket gune stpm aku ni. aku sayang gak nak tinggalkan SKILAS n dak2 umah aku". aku pon ckp r kat die, xpe r, kalo tu yg trbaik utk dia.. ni sume masa depan dia. walopon dlm hati aku agak sdeh gak r kan. coz dia mmg sgt2 membantu skilas sem ni.. aku dulu awal2 sem dlu buntu gak pikir sape nk jadik solo kan.. tup2 tibe2 dtg plak si din ni ckp nk join grup aku.. aku pon da knal lame mamat ni, since form4. so, msk jela.. 2 prtndgn kitorang g. last2 kene pindah kulai plak.. sdeh beb.. pasni aku brgerak ngan mmber2 yg len tanpa din r.. xpe r.. mgkin ada hikmah d sebaliknya kan.. skang ni yg penting aku kene plan cmne nak bg yg terbaik utk skilas b4 aku grad ni.. insyaAllah ada jalan buatku... thanx a lot dinn.. ~~



dari kanan: zakinigga, isketambola, akuyingjun & dinsakai

1 comment: