Monday, February 8, 2010

My Blog!!!



Assalamualaikum sume..













haha akhirnya berjaya jugak aku menghasilkan blog ni pas da lama aku idamkan nk wat blog sendiri. tengok dak2 lain da ada blog sendiri envy r gak dalam hati ni. aku asyik carik alasan je cakap xde masa nak buat (mmg slalu cbuk pon). skang xbleh tangguh2 lg, da ada blog sndiri ni puas hati la jgak.. ni aku pny 1st post.. so, brjaya selangkah lg ke hadapan dlm bidang IT ni!!! haha walaupun xseberapa. tapi ni sbg titik mula r if aku nak post something yg membina n dapat membantu dan dibantu dalam ape jua hal k..

4 comments:

  1. waalaikumussalam..
    peeeeeeeeeeeeewit! hehe. wcome new blogger!
    njoy here. cewah!

    ReplyDelete
  2. haha, thanx cik blogger lama yg sorang ni sanggup bantu saya blogger yg baru ni.. hehe..

    ReplyDelete
  3. aigoo aigoo
    buat simple2 je aji, sng nk loading
    huhu, kt pn buat simple jer~

    ReplyDelete